فروشگاه محصولات آموزشی، اشتغال و خدمات
 
 
منوی اصلی
صفحه نخـــــست
چــــاپ صفــــحه
خـــانه كردن وب
ذخـــــیره صفحه
پـست الکترونیک
بایگـــانی مطالب
در باره ی ما
 

به وبلاگ من خوش آمدید
موضاعات
اشتغال اموزشی داروهاي گياهي لوازم منزل بازی و سرگرمی معماري و دكوراسيون
پیوند وبلاگ
علم،تکنولوژی،ورزش،زیبایی و..
بزرگترین سایت رپ
خرید اینترنتی آسان
روشهاي كسب درآمد
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فروشگاه محصولات آموزشی، اشتغال و خدمات و آدرس foroshgahiranmc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو ماهیانه
مرداد 1391
تير 1391
خرداد 1391
نویسندگان
نویسندگان
پیوند وبلاگ
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

:: تمام پیوندها ::
 
طراح قالب و کد های جاوا...

كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

طراح قالب و کد های جاوا...

Www.LoxBlog.Com

کد های وجاوا :

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 287
بازدید کل : 52704
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


پودر پر پشت كننده ي مو

پودر مو پرفکت 25 گرمی
 

پودر  مو پرفکت 25 گرمی

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم آرایش

نام محصول:پودر پر پشت کننده مو
ساخت کشور آمریکا
تاریخ انقضا:2019
شماره مجوز:188767/24
درجه کیفیت:عالی
رده مصرف: مردان ، زنان ، همه سنین
-------------------------------------------------
پودر پرفکتperfectپرپشت كننده مو در 30 ثانيه 100% طبيعي و بدون عوارض با خاصيت ضد باكتري و ضد ريزش مو محصول آمريكا

پرفکت تركيب جديد حيرت انگــيزي از رشته هاي بســـيار نازك و ظريف است كه كاملاٌ با موهاي موجود شما پيوند ميخورد .اين رشته ها از جنس همان پروتئين كراتين موي خودتان است كه از طريق فرايندي منحصربه فرد به نحوي ساخته شده اند كه به گونه اي غيرقابل تشخيص با موهاي شما يكي ميشوند. بامصرف آن بلافاصله موي سر شما پرپشت تر ميشوند وظاهرطبيعي گذشته خود را باز مي يابد به گونه اي كه هرگز حتي تصور آن رانكـرده ايد.


پرفکت "perfect" چیست ؟

پرفکت مواد کوچک ساخته شده از الیاف مصنوعی و پروتئین کراتین است تقریبا مثل همان ماده شاخی مو شما ساخته شده است. هنگامی که شما از تاپیک استفاده می کند این الیاف به مو های شما می چسبند و رشته مو های مجازی برای شما ایجاد می کنند و به این گونه می های شما را پرپشت نمایان می کنند

پرفکت ترکیب جدید حیرت انگــیزی از رشته های بســـیار نازک و ظریف است که کاملاٌ با موهای موجود شما پیوند میخورد .این رشته ها از جنس همان پروتئین کراتین موی خودتان است که از طریق فرایندی منحصربه فرد به نحوی ساخته شده اندکه به گونه ای غیرقابل تشخیص باموهای شما یکی میشوند بامصرف آن بلافاصله موی سر شما پرپشت تر میشوند وظاهرطبیعی گذشته خود را باز می یابد به گونه ای که هرگز حتی تصور آن را نکـرده اید .

پرفکت طبیعی و گیاهی می باشد که فقط برای موهای کم پشت قابل استفاده می باشد.
خرده های الیاف بسیار کوچک با استفاده از تکنولوژی بسیار پیشترفته به دانه های باردار مغناطیسی تبدیل شده، به موهای کم پشت متصل میشوند و به صورت طبیعی آنها را پرپشت تر و زیباتر می کنند.
حتی رنگ های استفاده شده در این محصول از نوع گیاهی می باشند که یکی از محدودیت های ما برای ایجاد رنگ های بیشتر همین است.
این محصول به دلیل استفادۀ خارجی (EXTERNAL USE) کوچک ترین خطری برای مصرف ندارد و استفادۀ موقت آن اثرات جانبی آن را به حداقل می رساند.

طرز مصرف پرفکت بسيار ساده است فقط كافيست ظرف مخصوص پرفکت را بر روي محلي كه موهاي شمادرآن منطقه كم پشت شده نگاه داريد و آن را به آرامي تكان دهيد در عرض چند ثانيه هزاران رشته نازك هم رنگ موي شما در موهاي نازك وكم پشت شما تنيده ميشوند اين رشته ها به علت بار الكتريسيته ساكني كه در آنها وجود دارد چنان محكم ومطمئن به موهاي شما متصل ميشود كه حتي چندين روز ودر حين باد و باران نيز در جاي خود باقي ميماند،البته با حمام رفتن و شستشوي مو اين پودر از مو جدا مي شود.


اين محصول در رنگهاي مشكي براي موهاي كاملا" تيره ، قهوه اي تيره براي موهاي معمولي،قهوه اي معمولي،قهوه اي روشن ميباشد.براي رنگهاي ديگر نيز متوانيد دو يا چند رنگ از اين پودر را با هم تر كيب كنيد تا به رنگ دلخواه برسيد.

در ایالت متحد آمریکا چند سال پیش این فرمول را به عنوان بهترن اختراع قرن در نوع خود شناخته شد .

دارو و درمان روی مو هایتان جواب نداده ؟ آیا از کم مویی خود رنج می برید ؟ بهترین و عملی ترن راه حل شما استفاده از تاپیک می باشد ریزش مو های شما را مخفی و موی سر شما را پرپشت نمایان می کند .

کلام آخر :
پرفکت 100% طبیعی و گیاهی می باشد و فقط برای موهای کم پشت قابل استفاده است. خرده های الیاف بسیار کوچک با استفاده از تکنولوژی بسیار پیشرفته به دانه های باردار مغناطیسی تبدیل شده، به موهای کم پشت متصل می شوند و به صورت طبیعی آنها را پر پشت تر و زیبا تر می کنند .


موهاي خود را با استفاده از سشوار حوله و يا در محيط آزاد كاملا خشك كنيد زيرا تاپيك بايد بر روي موهاي خشك استفاده شود پرفکت را در فاصله 5 تا 10 س م از مناطق كم پشت سر نگه داريد.


و در با لاي قسمتهاي كم پشت تكان دهيد مي توانيد اين كار را جلوي آيينه انجام دهيد و مستقيم پودر را به نواحي كم پشت بپاشيد و نگران پاشيده شدن پودر در اطراف سر نباشيد چون به آساني پاك مي شود و بعد از چند بار استفاده اين كار براي شما آسان مي شود.


براي استفاده در نواحي پيشاني دست خود را بالاي پيشاني زير خط مو نگه داشته تا مانع پاشيده شدن پودر بر روي صورت و چشمها شود مي توان از انگشتان دست .برس و يا شانه استفاده كرده و پودر را به آرامي بر روي موهاي خود پخش كنيد.


براي تثبيت بهتر الياف پرفکت مي توانيد از شانه استفاده کنید .

فروشنده: فروشگاه اینترنتی پیام

قیمت: 19,000 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید پودر مو پرفکت 25 گرمی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پودر  مو پرفکت 25 گرمی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


خرید پودر پرپشت کننده ی مو

سوپر میلیون هیر 20 گرمی

 

سوپر میلیون هیر 20 گرمی

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم آرایش

پودر میلیون هیر رنگ پس نمیدهد،ودرهوای بارانی و باد ثابت می ماند.در 7 رنگ واسپره تثبیت کننده موجود می باشد
طرز مصرف: پودر میلیون هیر بسیار ساده است
فقط کافیست ظرف مخصوص حاوی پودر میلیون هیر را برداشته و روی محلی که موها در آن منطقه کم پشت شده است ببریدو باضربات آرام به کف سر منطقه کم پشت مو به سمت خواب مو بزنید تا در عرض چند ثانیه هزاران رشته موی نازک پودر میلیون هیرهم رنگ موی شما در موهای نازک و کم پشت شما تنیده می شود
که ناگهان در مقابل چشمان شما این موهای کرک مانند بی رمق ضخیم تر و پر پشت تر می شوددر واقع نازکترین رشته های موی شما درشت تر خواهد شدحتی کم پشت ترین نواحی سر شما دوباره پر مو به نظر می رسد.

این دارای پروانه بهداشتی به شماره:
105321012001
از وزارت بهداشت و درمان می باشد.

این محصول دارای 4 رنگ می باشد
مشکی
قهوه ای تیره
قهوه ای متوسط
قهوه ای روشن

لطفا رنگ مورد درخواست خود را در قسمت ::پیغام شما:: درج نمایید

فروشنده: فروشگاه اینترنتی پیام

قیمت: 65,000 تومان

درصد :10

روش خرید: برای خرید سوپر میلیون هیر 20 گرمی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید سوپر میلیون هیر 20 گرمی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


خريد پودر چاق چهل گياه، چاق شدن

پودر چاقی چهل گیاه

 

پودر چاقی چهل گیاه

دسته لوازم زیردسته داروهای گیاهی

پودر چاقی چهل گیاه 100در 100 گیاهی و اصلی میبا شد

خواص
رشت دهنده عضلات و استخونها،چاق کننده،اشتها آور سرشار از ویتامین A.B.C.E
این دارو با بهترین کیفیت و بیشترین خاصیت عرضه شده است
مصرف ای دارو برای خانمهای باردار و شیرده ممنوع است
به شماره مجوز 22/812

فروشنده: جدید کالا

قیمت: 34,000 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید پودر چاقی چهل گیاه، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پودر چاقی چهل گیاه


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


خريد ضد جوش اركاد، ضد جوش

ضد جوش آرکاد

ضد جوش آرکاد

دسته لوازم زیردسته داروهای گیاهی

با توجه به اینکه وجود جوش های صورت تاثیر بسیار زیادی در نازیبایی فرد دارد گروه عمو عطار محصول بسیار موثری را فرآوری کرده که طی یک هفته به طول کامل از رشد جوش های صورت جلوگیری میکند .
محصول منحصر به فرد عمو عطار شامل : صابون , محلول گیاهی , ماسک و روغن جنسینگ و ژینکو بوده و اثر بخشی آن کاملا تضمین میگردد. چنانچه طی ده روز تغییری را احساس نکردید کل وجه بدون هیچ قید و شرطی برگشت داده خواهد شد .
1- صابون گیاهی ضد جوش :

این صابون حاوی ویتامین C می باشد که از عصاره طبیعی میوه ها بدست آمده و از بین برنده انواع جوش های نامبرده می باشد یکی از محاسن ویتامین سی اثربخشی سریع آن برای ازبین بردن چین و چروک ها ، چربی و باکتری پوست بوده و آنرا را عمیقا تمیز میکند.
طرز استفاده :
پوست را با آب خیس نمائید ، صابون را به لیف نرمی زده و آرام روی پوست بمالید ( توجه :مالیدن مستقیم صابون به پوست باعث بسته شدن منافذ پوست و درنتیجه عدم تنفس آن میشود .این خود به تنهایی یکی از اصلی ترین دلایل عدم نتیجه گیری از صابون های موثر است ) .کف روی پوست را خوب ماساژ دهیدو بگذارید حد اقل یک دقیقه بماند بعد با آب سرد به طور کامل شستشو دهید.

2- محلول گیاهی شستشو :

این محلول که از عصاره گیاهانی چون : بابونه , برگ مورد , گلنار, کف دریا , گل خطمی , جنسینگ و .. فرآوری شده بانفوذ به لایه های زیرین پوست باعث از بین رفتن چربی های اضافه پوست شده و در نتیجه اثر فوری و علامتی در درمان جوش های چرکی وسرسیاه دارد.

3- ماسک دو منظوره :

کاربرد اول این ماسک گیاهی استفاده از آن به صورت بخوربوده و با نفوذ مواد موثره توسط بخار باعث کم شدن غدد چربی شده و تاثیر بسزایی در کاهش جوش های صورت طی سه چهارروز اول میشود.

کاربرد دیگر این فرآورده استفاده از آن به صورت ماسک پس از بخور دادن است .یعنی موادی که بعد از بخور به جای میماند را میتوانید به همراه یک قاشق غذا خوری ماست روی صورت بگذارید.تا علاوه بربستن دوباره منافذ پوست باعث شادابی و جلوگیری از چین و چروک پوست شود.مواد بکار رفته در این ماسک گیاهی ترکیبی از عصاره های میوه (هلو , پرتقال , خیار , انگور و.. ) و گیاهانی چون ( گل ریواس , بابونه , گل انار کف دریا و .. )

این گیاهان و میوه ها باعث برداشته شدن یک لایه از پوست شده و روغن گیاهی که در ادامه معرفی میکنیم باعث ترمیم مجدد پوست میشود.بنابراین از این ماسک برای روشن شدن پوست و از بین بردن لک نیز میتوان استفاده کرد.

(توجه : ماسک ها , کرم ها و صابون هایی که در بازار تحت عنوان ماسک خاویار, خرچنگ و .. با نام شرکت های معتبر ارائه میگردد، فاقد مجوزهای بهداشتی لازم و به صورت غیرقانونی وارد کشور میشوند و استفاده از آنها عوارض جبران ناپذیری را روی پوست باقی میگذارد.)

روغن ترکیبی :

این روغن گیاهی نوعی ترمیم کننده پوست است .عصاره های جنسینگ و ژینکو که در این دارو بکار رفته است باعث میشود لایه ای که توسط ماسک گیاهی و محلول برداشته میشود و چربی های مضری که از پوست جدا میشوند را با ویتامین و مواد موثره شان تغذیه کنند .یکی از بزرگترین محاسن این دارو اثربخشی سریع آن است . بطوریکه دقیقا پس از استفاده شاهد شادابی سریع صورت خواهید بود .
این دارو توسط فرآور گیاهی با شماره مجوز 4594691 فرآوری میشود

فروشنده: عمو عطار

قیمت: 68,000 تومان

درصد :35

روش خرید: برای خرید ضد جوش آرکاد، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید ضد جوش آرکاد


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


آخرین مطالب ...
» خريد نقشه اي معماري و عمران
» اموزش كامل يوگا
» حركات ورزشي افزايش قد
» خرید فیلم خارجی
» خريد جديدترين قهوه ساز
» خريد زمين شوي كف منزل
» خريد ترازوي حمام دالتون
» خريد اينرنتي طي سطلي، لوازم خانه
» خرید اینترنتی چراغ خورشیدی
» خريد اموزش كاشت ناخن
» خريد اموزش بافتني كودك
» خريد اموزش اشپزي ايراني
» خريد اموزش بافتني دو ميل
» خريد كامل ترين مجموعه اموزش خياطي
» خرید اموزش ارایشگری
» خريد مجموعه كامل اموزش مكانيك وتعمير خودرو
» خريد تجهيزات نيروگاه بادي و شبيه سازي
» خريد اموزش پرورش قارچ
» آموزش پرورش گیاهان گلخانه ای
» خريد اموزشهاي بعد از ازدواج

Home | FeedBack

Copyright © 2008 LoxBlog.Com . All Rights Reserved. Translation Www.NazTarin.Com